بالا بردن امنیت و یکپارچگی با خرید vpn

بالا بردن امنیت و یکپارچگی- چگونه یک سرویس VPN می تواند از سرویس شما محافظت کند

شبکه خصوصی مجازی VPN و نیز کریو یک روش عالی و موثر برای بالا بردن اتصال شما به اینترنت است. VPN ها شما را به صورت آنلاین محافظت می کنند مشابه روشی که فایروال ها محتویات کامپیوتر شما را در برابر افراد مراحم حفاظت می کنند، اما به جای فیلترکردن اطلاعاتی که به کامپیوتر شما جریان می یابند، یک VPN کامپیوتر شما را بوسیله رمزگذاری همه ترافیک بین آن و شبکه عمومی که شما به آن دسترسی دارید محافظت می کند. میتوانید vpn و کریو را در سایت parsvpn.online خرید کنید.

vpn-service-can-safeguard-your-system

یک سرویس VPN در واقع چگونه کار می کند؟

VPN ها بوسیله رمزکردن اطلاعاتی که می خواهید بوسیله شبکه به کامپیوتر دیگر ارسال کنید کار می کند به طوریکه تنها دریافت کننده قادر به رمزگشایی آن باشد. هر شخص دیگری که این ارتباط را قط کند نیاز به کد مخصوصی دارد برای اینکه بتواند اطلاعات شما را رمز گشایی کند.

چطور IP من با استفاده از خرید VPN پنهان می شود

اگر تا کنون به این فکر کرده اید که “چطور IP خود را پنهان کنید و بتوانید بدون فاش شدن هویت کامپیوتر هود در وب حرکت کنید؟” جواب اینجاست: از طریق یک خرید VPN

یکی از ویژگی هایی که VPN پس از خرید را به یک ابزار موثر حفاظت تبدیل می کند تونلینگ داده ها است. هنگامیکه شما یک درخواست/بسته داده از کامپیوتر خود از طریق یک VPN ارسال می کنید، داده های شما از طریق تونلی حرکت می کنند که منبع اصلی داده را پنهان می کند. شبکه های عمومی کامپیوتر شما را از طریق آدرس IP (Internet Protocol) شناسایی می کنند، اگر شما به اینترنت از طریق یک VPN دسترسی داشته باشید درخواست شما برای دسترسی به یک وب سایت از طریق ایستگاه های تقویت های چندین سرور دوباره هدایت خواهند شد و شما به وب سایت مورد نیاز خود بدون فاش شدن IP واقعی تان دسترسی خواهید داشت.

ویژگی های دیگر خرید کریو

علاوه بر بهبود یکپارچگی شبکه و امنیت، VPN ها ، در کریو خرید شده نیز دریافت بدون سانسور، حرکت نا شناس هر کجا که هستید تضمین می کنند، به شما اجازه می دهد تا در کنار سانسور کار کنید. آدرس IP اختصاص داده به کامپیوتر شما شامل اطلاعاتی در مورد موقعیت جغرافیایی کامپیوتر شما نیز می باشد. برای مثال بیایید فرض کنیم، شما از کشوری بازدید می کنید که استفاده از بعضی سایت های خاص را مسدود کرده است به این معنی که شما نیز برای دسترسی به آن سایت محدود هستید. اگر شما سعی کنید از طریق یک VPN به آن سایت دسترسی پیدا کنید، مسدود کننده IP آدرس نمی تواند موقعیت مکانی کامپیوتر شما را در ناحیه ای که تحت محدودیت است شناسایی کند و این به شما اجازه می دهد که به آن سایت دسترسی یابید.بنابراین با خرید کریو در واقع یک vpn عالی با تمام امکانات و مزایا خرید نموده اید.

همچنین VPN ها مفید هستند اگر بخواهید از یکپارچگی تماس های VoIP خود حفاظت کنید. سرویس های VoIP معمولا بسیار ساده تر از انواع دیگر ارتباطات آنلاین برای قطع شدن هستند، اما VPN ها به طور موفقیت آمیزی آنها را نیز رمزگذاری می کنند.

خرید vpn , خرید کریو در parsvpn.online

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *