همه چیز پیرامون vpn shield در مقابل کریو

برای کاربران یک شبکه خصوصی مجازی، اینکه کدام یک از بین تعداد زیاد بهترین است یک فاکتور مهم است برای زمانیکه انتخاب می کنند. تعدادی از نام ها وجود دارند که بالاتر از دیگران اند در این حوزه و Hotspot Shield یکی از آنها است.یکی از انتخاب ها خرید کریو در parsvpn.online است که به راحتی انجام میشود.

Shield VPN

Shield VPN چیست؟ خرید این vpn به چه صورت است؟

با بیش از 200 میلیون بازدید کننده، Hotspot Shield در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان سرویس VPN است. سازگار بودن با دستگاههای Windows،  Mac، Apple مانند  iPhone و iPad  همچنین بیشتر دستگاه های اندروید، باعث شده کاربران از سراسر جهان آن را جالب بدانند. با نسخه پرداخت شده، قادر خواهید بود تا پروتکل های اینترنت را از یک کشور به دیگری و به سهولت سوییچ کنید، چیزی که بسیاری از ارائه کنندگان سرویس ندارند.

چرا Shield VPN؟

دلایل زیادی وجود دارد برای اینکه چرا Hotspot Shield VPN انتخاب می کنید و شاید اساسی ترین این حقیقت خواهد بود که شما قادر خواهید بود وب سایت های مختلف را که ممکن است بوسیله شبکه اداره یا مدرسه مسدود شده باشد را ببینید. کاربران همچنین قادر خواهند بود در اینترنت گشت و گذار کنند در حالیکه هویت خود را نا شناس نگه دارند و به طور خصوصی دانلود کنند. هیچ کسی قادر نخواهد بود به آدرس IP شما دست داشته و شما قادر خواهید بود تا از Wi-Fi امن لذت ببرید. علاوه بر این، اگر یک سایت مخرب شناخته شده باشد، Hotspot Shield در مورد آن به شما هشدار می دهد و شما می توانید از حمله جلوگیری کنید.

نسخه ها ای فابل خرید این vpn

در اینجا دو نسخه برای ارائه وجود دارد، یکی رایگان و دیگر نیاز به پرداخت هزینه دارد، که به عنوان Elite version شناخته شده است. مراحل نصب برای هر دو نسخه تقریبا یکسان است، اما در نسخه رایگان، کاربران قادر نخواهند بود به همه ویژگی ها دست یابند. شما حتی نیاز نخواهید داشت وارد شوید ، با این نسخه اما مجبور با مقدار زیادی از تبلیغات مواجه شوید. علاوه بر این، کاربران اجازه ندارند اتصالشان را بین کشورهای مختلف تغییر دهند.

Elite version زیاد گران قیمت نیست و قطعا به عنوان یک گزینه موثر خواهد بود برای کسانی که ممکن است بخواهند روی چندین سیستم یکسان کار کنند. با نسخه ای که هزینه آن را پرداخت می کنید، مجبور نخواهید بود هیچ آگهی ای را تحمل کنیدو همراه با آن، شما قادر خواهید بود اتصال خودتان را با هر آدرس IP دیگر که در دسترس باشد تعویض کنید.

امنیت در مقابل خرید کریو

همه گفته و انجام شده، اینجا واقعا اطلاعات کمی در مورد اینکه چه نوع فن آوری ای در این سایت استفاده شده و کاربران در مورد سیستم رمز گذاری آن ها نخواهند دانست. با این حال، کمپانی در پشت  Hotspot Shield یکی از شناخته شده ترین است، به همین دلیل کاربران می توانند به امنیت آنها مطمئن باشند.امنیت این وی پی ان در برابر کریو خرید شده قابل مقایسه بوده و با خرید کریو از parsvpn.online میتوانید تا حد زیادی به این امر مهم دست یافته و امنیت را با خرید کریو تجربه کنید.

مراحل نصب مانند کریو خرید شده ساده است

مراحل نصب فوق العاده آسان است و فرم ثبت نام فقط چندین سوال اساسی مانند ایمیل و رمز عبور می خواهد . تب نصب روشنگر است و در طول چند لحظه این پروسه تکمیل می شود، شما یک آیکون کوچک در نوار منو خواهید دید . با کلیک کردن روی لینک ‘test protection’ شما قادر خواهید بود تا آدرس IP خود را ببینید. پروسه نصب ممکن است از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر آسان باشد، اما همچنان آسان است.

مزایا و معایب

شاید بهترین چیز درباره Hotspot Shield این حقیقت است که دارای یک نسخه با دوره آزمایشی رایگان است، که به شما اجازه می دهد که از همه بخش های برنامه استفاده کنید. با این حال، خرید Elite version آن را کارامد تر می کند، برای اینکه بعد از آن هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، اگر شما می یخواهید آن را برای چندین کامپیوتر استفاده کنید ، از صرفه جوبی بیشتر لذت خواهید برد.

برای کسانی که از نسخه رایگان استفاده می کنند ، تبلیغات زیادی ظاهر خواهد شد و پشتیبانی فنی برای کاربران نا امید کننده است.

 

خرید vpn و خرید کریو در parsvpn.online

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *