ده دلیل اصلی برای خرید کریو VPN

آیا شما یک کاربر فعال اینترنت هستید؟ اگر بله، پس شما شدیدا به VPN نیاز دارید. اگر شما نیاز به تعداد قابل توجهی از منابع امن  بین شبکه های متعدد دارید و حریم خصوصی برای اطلاعات شما تراورس مانند شبکه ها در معرض خطر است، یک VPN می تواند یک انتخاب قابل اعتماد باشد. بنابراین چرا از VPN استفاده می کنید؟ برای شروع، خوبی VPN در این است که با یک بار حذف کردن شما می توانید همه اطلاعاتتان را امن کنید.بنابراین دلایل کافی جهت خرید کریو و یا خرید وی پی ان از parsvpn.online داریم.

این نشریه شامل ده دلیل برتر برای این است چرا VPN یک گزینه خوب برای فعالیت های مرور اینترنت شما است.

why buy kerio vpn

مزایای خرید کریو VPN

خرید کریو و خرید VPN از سایت parsvpn.online مزایای گوناگونی دارن به به تفصیل شرح میدهیم.

  1. اطلاعات شما رمز گذاری شده است

یک VPN همه اطلاعات دستگاه های دیجیتال را رمزگذاری می کند، شامل تلفن های همراه، تبلت یا کامپیوتر. یک VPN بوسیله شکستن اطلاعات و پنهان کردن آنها با اعداد و علامات تصادفی به یک رمز گذاری سخت می رسد.

  1. کانال های امن برای ارسال اطلاعات رمزگذاری شده استفاده می شوند

اطلاعات رمزگذاری شده حساس از طریق تونل رمزگذاری ارسال می شود، که بوسیله VPN در اطراف پروتکل های اینترنت ایجاد می شود و شکستن آن برای هکر ها مشکل است.

  1. کاربران در حالیکه خارج از شرکت هستند می توانند به صورت امن به اینترانت شرکت متصل شوند

کارمندان کمپانی می توانند به صورت امن به اینترانت کمپانی متصل شوند و اسناد و فایل ها را به اشتراک بگذارند برای اینکه VPN حداکثر حریم خصوصی و امنیت را فراهم می کند.

  1. این بسیار امن و در دسترس است برای زمانهایی که خارج از کشور هستید

یک VPN می تواند به کار بیاید وقتی خارج از کشور هستید، هنگامیکه شما نمی تواند یک اتصال Wi-Fi مورد اعتماد پیدا کنید برای به اینترنت متصل شوید. شما می توانید حریم خصوصی، امنیت و ناشناس ماندن را وقتی فایل ها را ارسال یا دریافت می کنید ، حساب کاربری بانکی خود را چک می کنید و حتی عکس ها را با استفاده از VPN آپلود می کنید حفظ کنید ، که از تونل رمزگذاری برای دریافت و ارسال اطلاعات استفاده می شود.

  1. هنگامیکه از Wi-Fi عمومی استفاده می کنید شما را با یک اتصال اینترنت امن مجهز می کند

شما توصیه به استفاده از VPN میکنیم هنگامیکه به اینترنت از طریق WiFi عمومی متصل هستید، هنگامیکه در فرودگاه هستید یا در رستوران یا کافی شاپید. این میتواند به جلوگیری از هکرهایی که روی داده های خصوصی شما جاسوسی می کنند کمک کند برای اینکه داده ها رمز گذاری خواهند شد.

  1. پنهان کردن آدرس IP شما برای جلوگیری از اینکه توسط شخص ثالثی پیگیری شوید

به دستگاه شما یک آدرس IP تصادفی از یکی از بسیاری سرورهای پخش شده در سراسر جهان اختصاص می دهد. با استفاده از یک آدرس IP تصادفی، آدرس IP واقعی شما مخفی می ماند و حضور آنلاین شما ناشناس خواهد ماند و این ردیابی توسط اشخاص دیگر را مشکل می کند.

  1. به شما کمک می کند وب سایتهایی که دولت سانسور کرده و بر آنها نظارت دارد را ببینید

آدرس IP تصادفی اختصاص داده شده به دستگاه شما آدرس IP واقعی شما را پنهان می کند. تا آنجا که جهان علاقمند است، می تواند نشان دهد که شما از موقعیت دیگری به گشت و گذار در وب می پردازید. این ردیابی برای هر کسی از جمله دولت ها را بسیار مشکل می کند.

  1. دور زدن محدودیت های مرور کردن

یک VPN به شما کمک می کند تا هر نوع محدودیت مرور کردن در محل کار یا مدرسه را با مدیریت دور می زند. این اجازه می دهد که به سایت های مسدود شده از جمله یوتیوب و فیسبوک دسترسی یابید.

  1. عدم گزارش دهی از تاریخچه فعالیتها

یک VPN قابل اطمینان تضمین می کند که هیچ گزارشی از داده یا تاریخچه وجود ندارد؛ بنابراین شما را از آسیب محافظت می کند. مراقب سرویس های VPN که گزارش دهی واضحی ندارند باشید.

  1. دسترسی به شبکه ها و وب سایت های جهانی

VPN ها کاربران را با آدرس های IP از سراسر جهان مجهز می کنند. این کاربران را قادر می سازد که به وب سایت ها و شبکه های جهانی دسترسی یابند ، حتی اگر از مکانهای تعیین شده نباشد.

خرید کریو و خرید VPN در parsvpn.online

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *