فاکتور های انتخاب سایت خرید vpn یا کریو برای MAC

تعداد زیادی از افرادی که از محصولات Apple مانند MacBook، iPhones، iPads استفاده می کنند در حال افزایش است و اکثریت این افراد بدنبال روش هایی برای امنیت بیشتر هستند. با رشد جرایم سایبری، بیشتر و بیشتر مردم راههایی را بر می گزینند که استفاده از آن بتواند آنها را در حالیکه آنلاین هستند نا شناس نگه دارد. یکی از بهترین برای انجام این کار استفاده و خرید vpn یا خرید کریو از سایت mvpmu.com است.

Buy Mac VPN

خرید vpn ویژه MAC

با توجه به اینکه VPN های مختلفی موجود می باشد،جهت خرید vpn یک انتخاب با دقت بسیار مهم است. تعدادی از فاکتورها وجود دارد که باید در ذهن نگه دارید وقتی بهترین ارائه دهنده خرید VPN را انتخاب می کنید گه این فاکتورها شامل:

  • شما نمی خواهید سایتی را انتخاب کنید که گزارش فعالیت های آنلاین شما را نگه داری کند. سرور های mvpmu.com هیچ اطلاعاتی پیرامون اتصال vpn خرید شده شما نهگداری نمیکنند.
  • اطمینان حاصل کنید که سایتی را انتخاب می کنید که حداکثر حریم خصوصی و همچنین ویژگی های امنیتی را ارائه دهد.
  • اگر شما اساسا برای دانلود فیلم و موزیک آنلاین می شوید، باید وب سایتی را انتخاب کنید که آنها را پشتیبانی کند.
  • تمام ویژگی ها را نگاه کنید و مطمئن شوید که پول شما برای چیز با ارزشی هزینه شده است.
  • شما همچنین می خواهید وب سایتی را انتخاب کنید که طرح و پروسه ساده مانند مراحل نصب آسان داشته باشد.
  • خدمات به مشتری و سرعت پاسخگویی به سوالات بخش دیگری است که شما باید به آن توجه داشته باشید.
  • از آنجاییکه این یک شبکه مرتبط به سرویس است، شما می خواهید در باره تعداد سرورهای شرکت دارد یا مرتبط شده است با آن و جایی که آن ها قرار دارند سوال کنید.

سرویس دهندگان خرید کریو برای MAC

برای خرید کریو ، برخی از سایت ها مانند mvpmu.com کریو ای ارائه میدهند که، تمام این پارمترها را در بالاترین درجه بندی دارند و به عنوان بهترین ارائه دهندگان سرویس پدیدار شده اندريال مخصوصا برای MaC . در اینجا لیستی از آنها وجود دارد:

  • ExpressVPN : اگرچه ممکن است تعدادی اشتراک آن را گران بدانند، هر پنی هزینه برای آن ارزش دارد. در ابتدا، این وب سایت بسیار خوب طراحی شده است و حتی افراد تازه وارد به آسانی مسیر را می یابند. نصب و راه اندازی نرم افزار می تواند با سرعت و به راحتی کامل شده و تمام شود. سرعت آن باور نکردنی و با تعداد زیادی از سرورها در سراسر جهان واقع شده اند، کاربران با حداقل زمان از دست رفته روبرو خواهند شد. اگر شما آن را می خواهید، می توانید همان را بدون هزینه اشتراک اضافی روی موبایل خود نیز داشته باشید.کریو این سریس مانند mvpmu.com است و میتوانید در این سایت خرید کریو داشته باشید.
  • VyprVPN: با توجه به اینکه این سایت بخشی از شبکه مشهور Golden Frog است، کاربران می توانند انتظار چیزهای خوب زیادی داشته باشند. سایت قیمت قابل قبولی برای نرم افزارها ارائه می هد که بسیار کاربر پسند است و زمان بسیار کمی برای دانلود و نصب می گیرد. همچنین برای کاربرانی که برای بار اول از آن استفاده می کنند مشاوره نیز وجود دارد و ویژگی بازگرداندن پول در 7 روز، باید احساس نارضایتی کمی بدهد.
  • Hide My Ass: HMA شاید یکی از بزرگترین ارائه دهندگان سرویس در این حوزه و مالک آدرس های IP بی شمار باشد. این همچنین به آنها اجازه می دهد سرعت های غیر قابل باوری اراده دهند برای اینکه کاربران با حداقل معطلی روبرو شوند. اگرچه این سرویس زیاد گران قیمت نیست، این سایت دوره تست آزمایشی نیز ارائه می دهد.
  • StrongVPN: در حدود دو دهه، StrongVPN یکی از با تجربه ترین ارائه دهندگان سرویس شده است . با چندین سرور واقع در سراسر جهان، آنها قادر به عرضه سرعت فوق العاده شده اند و IPs تقریبا در هر کشوری واقع شده اند. کارکنان پشتیبانی تمام وقت هستند و هممچنین آنها قادرند به نصب برنامه روی هر دستگاهی کمک کنند.
  • IPVanish: با یک طرح اشتراک که در سطح کمی بالاتر است، IPVanish به تعداد زیاد سرورها در مکان های بین المللی می بالد. سرعت ارائه شده بسیار خوب است، نرم افزار حتی توسط آماتورها قابل نصب است و 7 روز برای عدم درخواست و بازگشت هزینه قرار داده شده است.
  • PrivateInternetAccess: سرعت آپلود با PIA بسیار خوب است. از آنجاییکه آنها سرورهایی در قسمت های مختلفی از جهان دارند، کاربران برای انتخاب راحت اند. باز هم، نصب و را اندازی زیاد پیچیده نیست و قیمت گذاری رقابتی است.

خرید vpn و نیز خرید کریو در mvpmu.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *