لازم بودن خرید vpn برای استفاده از تورنت ها

خرید vpn جهت دانلود فیلم و ویدئو با استفاده از سرویس های تورنت یا شبکه peer-to-peer یک اشتیاق و نیاز زمان است. متاسفانه، ما نمی توانیم هویت اینترنتی واقعی خود را به طور کامل پنهان کنیم. بنابراین، باید مسیرهای جایگزین که امن  و مطمئن هستند داشته باشیم. این مقاله یکی از بهترین روش ها را معرفی می کند که Torrent VPN است. این روش شاید به زودی جایگزین روش های خرید vpn و خرید کریو شود که در سایت parsvpn.online انجام میشود.

Torrent VPN

چرا باید آدرس IP خود را قبل از دانلود کردن یا گشت و گذار در اینترنت پنهان کنید

امروزه شبکه peer-to-peer توجه بیشتری برای فعالیت های دانلود بزرگ مانند فیلم ها بدست آورده اند در مقابل یک سرور درام جاییکه کاربران تجربه بدی با دانلود آهسته و نا امن دارند.

در شبکه Torrent، فایل های بزرگ تکه تکه می شوند و روی دستگاههای مختلف از جفت ها توزیع می شوند و از آنها به عنوان سرورهای موقت استفاده می کنند. بنابراین، آن کامپیوترهای شرکت کننده مجبور هویت واقعی هر زمان یک درخواست از فایل/ بخشی از فایل صوررت بگیرد تایید کنند.

اگر این آثار مزیتی هستند که ترافیک تورنت را قابل اعتماد کند، آن دوباره تهدیدات را برقرار می کند برای امنیت شرکت کنندگان و کسانی که سود می برند. جاسوسان و هکرها زمان خوبی دارند برای اینکه روی فعالیت های شما بوسیله گزارش کردن آدرس IP واقعی شما با فعالیت های شما جاسوسی کنند و گواهی های احراز هویت شما را بربایند تا سیستم و حساب کاربری شما را برای کلاهبرداری هک کند.

با خرید vpn آیپی خود را برای Torrent Surfing مخی کنید

متاسفانه، نرم افزارهای ساده برای پنهان کردن آدرس IP از طریق IP scrambling، یا تغییر دادن IP از طریق انتشارآدرس IP ساختگی در دانلود کردن Torrent یا استفاده از ترافیک موثر نیست. چیزی که شما نیاز دارید نرم افزار Torrent ، و ترکیبی از سرویس های رمز گذاری شده VPN با آن است.بنابراین نیاز سیستمی برای مخفی سازی ایپی خود دارید. در حال حاضر راحت ترین روش مخفی سازی ، خرید vpn از سایت parsvpn.online است.

HideMyAss! یکی از این سرویس ها است و سطح های مختلفی از سرویسهای رمز گذاری شامل AES-256، AES-128، Blowfish و غیره برای کپسوله کردن کل داده های در حال اجرا روی تونل های اینترنت فراهم می کند. همانند همه سرویس های قابل خرید vpn میباشد. بنابراین، ISP شما می تواند مقدار داده را اندازه گیری کند، اما نمی تواند ببیند که چه چیزهایی هستند. علاوه بر این، شما را از نشت های مختلف مانند IPv6، DNS و غیره محافظت می کند.

به طور تکنیکی، “HideMyAss!” دستگاه های کامپیوتری شما را با سرورهای VPN تورنت به صورت از راه دور و به طریق دیگرغیر از ناحیه یا کشور شما متصل می کند. البته، شما می توانید یک ناحیه یا کشور را برای آدرس IP ساختگی خود برای torrent surfing خود انتخاب کنید. هنگامیکه رمز گذاری بوسیله VPN تورنت اتفاق می افتد و نرم افزار به شما یک آدرس IP خارجی اختصاص می دهد ، شما تقریبا در گشت و گذار P2P و دانلود کردن امن هستید و به آسانی رسانه های محدود شده را دانلود می کنید و همچنین به مطالب مسدود شده دسترسی می یابید.

خرید کریو در کنار سایر وی پی ان ها

خرید کریو تامین کننده امنیت و حریم خصوصی شما شد به هیچ وجه نقض نخواهد برای اینکه شما آدرس IP واقعی خود را افشا نمی کنید و همچنین آدرس IP به طور مکرر تغییر می کند یا هر زمانی که دستگاه خود را راه اندازی کنید یا وارد اینترنت بشوید. هیچ کسی از طریق این چنین سرویس های پروکسی VPN بوسیله سرویس های VPN تورنت نمی تواند فعالیت های شما را در وب سایت ها نظارت کند، به فایل های پنهان شما دسترسی یابد یا سیستم شما را برای به هدف رساندن نیت های بد خود هک کند.

هیچ کس نمی تواند به نام، رمز عبور یا سوالات و پاسخ های امنیتی شما دسترسی یابد و از آنها برای فعالیت های مخرب خود روی وب استفاده کند.بنابراین خرید کریو همیشه راهی برای حفظ حریم خصوصی بوده. بدون شک، VPN تورنت ناشناس تنها جایگزین یا روش برای پنهان کردن آدرس IP یا برای ناشناس ماندن شما هنگام وب گردی نیست، اما اما در حد معینی کمک می کند و کیفیت و حریم خصوصی با ارزشی عرضه می دارد.

خرید vpn در کنار خرید کریو در parsvpn.online

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *