انواع vpn ها با IP اشتراکی و اختصاصی

شبکه خصوصی مجازی (VPN) کاربران را با چندین گزینه برای ناشناس ماندن تجهیز می کند، و یکی از آن گزینه ها آدرس IP است که از آدرس IP خانگی و یا اداره کاربر کاملا متفاوت است. افراد از سرویس های VPN به دلایل مختلفی استفاده می کنند، اما همه سرویس های VPN یکسان ساخته نشده اند. حین خرید vpn و همچنین خرید کریو دو گزینه اصلی آدرس IP اختصاصی و اشتراکی است. بسته به نیازهای کاربران، نوع انتخاب می تواند تا حد زیادی تجربه کاربر را تحت تاثیر قرار دهد.

VPN IP

سرویس VPN IP اختصاصی چیست؟

در هنگام خرید vpn ، سرویس های VPN اختصاصی شبیه به یک IP اختصاصی یا سرویس ارائه دهنده سرور اختصاصی است. یک سرویس VPN اختصاصی به این معنی است که آدرس IP که شما استفاده می کنید تنها برای شما اختصاص داده شده است و هیچ شخص دیگری آدرس IP شما را ندارد. سرویس های VPN اختصاصی همچنین به شما امنیت بیشتر می دهند چون که شما تنها شخصی هستید که از آن آدرس IP استفاده می کنید بنابراین نمی تواند به وسیله کاربران دیگر “آلوده” شود. با استفاده نکردن کاربران دیگر، احتیاجی نیست در مورد اینکه آدرس IP مسدود شود یا در لیست سیاه قرار بگیرد نگران باشید مگر اینکه مگر اینکه چیزی در مقابل شرایط خدمات وبسایت انجام دهید.این نوع سرویس های vpn را به زودی در parsvpn.online میتوانید خرید کنید.

سرویس VPN IP اشتراکی چیست؟

سرویس VPN اشتراکی معمولا مقرون به صرفه تر است، اما شما آدرس IP را با دیگران به اشتراک می گذارید. این نوع از سرویس مقرون به صرفه تر است بنابراین شما می توانید چندین سرویس IP اشتراکی در برابر هزینه VPN اختصاصی داشته باشید. برخی کاربران نیاز به چندین سرویس VPN برای چک کردن برنامه های کاربردی مختلف برای کشورهای مختلف دارند، بنابراین این نوع از سرویس برای شرکت های بین المللی مقرون به صرفه تر است. با این حال، بسته به نوع سرویس، شما می توانید یک IP را با ده ها کاربر دیگر به اشتراک بگذارید.معمولا خرید کریو در taparauexport.com به این صورت هست و vpn های نوع کریو که خرید میکنید IP آنها اشتراکی است.

مزایا و معایب خرید هر نوع از سرویس های VPN

مزایای استفاده از سرویس VPN اختصاصی بسیار بهتر از یک سرویس اشتراکی است. ابتدا، یک سرویس اختصاصی  یک آدرس IP منحصرا برای شما می دهد. شما لازم نیست در مورد کاربران دیگر که IP را خراب می کنند و آن را در لیست سیاه قرار می دهند نگران باشید. یک آدرس IP اختصاصی کنترل کلی بر روی آینده و بهره وری از آدرس IP می دهد با خدمات وب سایت که شما استفاده می کنید .

آدرس IP اختصاصی  از لحاظ امنیتی از یک آدرس IP اشتراکی بسیار سودمند تر است، اما آدرس IP اشتراکی مقرون به صرفه تر است. از آنجاییکه شما آن را با کاربران دیگر به اشتراک می گذارید، هزینه بین همه کسانی که از آدرس IP اشتراکی استفاده می کنند تقیسم می شود. اگر شما لازم نیست در مورد لیست سیاه و دسترسی به سایت های خاص نگران باشید، پس VPN اشتراکی ممکن است گزینه بهتری برای شما به دلیل هزینه های ارزان تر آن باشد.

صرف نظر از انتخاب شما در خرید کریو و یا خرید vpn ، یک VPN می تواند تا حدی زیادی ناشناس ماندن شما را بهبود بخشد و شما می تواند IP خود را در کشورهای مختلف جعل کنید برای اینکه بعضی سرویس ها مثل موتور جستجو آدرس های IP کشورهای مختلف را چک کنید. سرویس های VPN داده هایی را که از سیم های اینترنت می گذرند را به صورت رمز در می آورند، بنابراین اطلاعات شما کامل امن می باشد، و از آن برای اجرای برنامه ها خارج از شبکه شرکت استفاده کنید. به طور کلی، یک سرویس VPN می تواند برخی از مزایای حفظ حریم خصووصی برای کاربران خانگی و کسب و کار اضافه کند.

خرید vpn ، خرید کریو در parsvpn.online

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *