کلاینت کریو برای MAC

Kerio از کلاینت Mac برای VPN خود رو نمایی کرد

خرید کریو در مارس کلاینت VPN مبتنی بر Mac برای WinRoute Firewall منتشر خواهد کرد.که در سایت parsvpn.online قابل خرید است.

این کمپانی بتا از کلایت  Mac VPN جدید خود را برای  Kerio WinRoute Firewall در کنفرانس سالانه  MacWorld در سانفرانسیسکو منتشره کرده بود.

kerio vpn client

همچنین گفت که ActiveSynch برای فن آوری iPhone  آن را به Kerio MailServer خود اضافه کرده، یک جایگزین برای Microsoft Exchange، به تقویت خرید و فروش در میان کسب کارهای کوچک تا متوسط و مشتریان جدید، شامل Tekserve ، Shoot Digital و Eleven کمک کرده است.

Dusan Vitek به Kerio  گفت: “یک سوم مشتریان اکنون از iPhone به عنوان دستگاه تلفن همراه خود استفاده می کنند.

پس از خرید VPN با کلاینت VPN ، Kerio  اولین جهش خود را به بازار Mac VPN در نظر می گیرد. این کلاینت برای تقلید رابط Mac OS X طراحی شده است و دسترسی امن کاربران به منابع شبکه حفاظت شده شامل شبکه های داخلی، اسناد، ایمیل و پایگاه داده ها را فراهم می کند.

پیش از این، کاربران Mac مجبور به بهره برداری از FTP  برای دسترسی از راه دور به منابع شبکه بودند.

Kerio در حال حاظر یک کلاینت مبتنی بر ویندوز برای فایروال خودش دارد، که آن آنتی ویروس اسکن کننده محتوای وب، لینک تعادل بار، مدیریت سیاست های دسترسی و تجزیه و تحلیل و گزارش دهی را تهیه می کند. این فایروال User Datagram Protocol (UDP)، رمز گذاری SSL را پشتیبانی می کند و با ترجمه آدرس شبکه سازگاراست .

کلاینت Mac VPN تمام Mac های مبتنی بر Intel در حال اجرا  Mac OS X نسخه های 10.4 و بالاتر را پشتیبانی می کند و برای پردازنده های 32 و 64 بیتی در دسترس است. Kerio Clientless VPN که آن هم درون فایروال ساخته شده ، همه نسخه های اکسپلورر، فایرفاکس و سافاری را پشتیبانی می کند.همپنین این کلاینت به عنوان فیلتر شکن عمل کرده و میتوانید این فیلتر شکن را در parsvpn.online خرید کنید.

خرید کریو ، خرید VPN ، خرید فیلتر شکن در Tapariaexport

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *